| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
| 搞gaP既+忽1條-死8婆 |
分類: 未分類 |
今日系去禮堂上週會
個牙SIr系度搞gaP喎
不過都幾好笑既....
同埋頒埋D"獎"
不過都唔可以叫做獎既
因為系1張a4紙黎架咋嘛
我哋班既成績都oK啦
有6張紙^^
旦系就唔只6個人咁少囉
因為無論有幾多個人系同1班到攞
頭3名
同系1班得1張咋...
慳得佢牙...
影多幾張唔得既咩
*****************************************************
妖...本身我今日放咗學系同樂琳琳行街街架
點知有條死8婆囉
系都要扯樂琳琳送佢返屋企牙
條死8婆仲要系知今日粒粒妹子樂琳琳系會黎搵我架囉
忽1(忽')呸1(呸')個條死8婆牙
搞到我今日冇得同樂琳琳去行街街
我超級極度睥視呢d死8婆囉
我自問同個條死8婆冇咩過節囉
本身同條死8婆都幾fD架
同埋有整古古力俾佢架
我整咗6粒架咋嘛
俾咗(排名不分先後,旦條死8婆1定系最後囉):.笠笠糖糖,小琳姐姐,包包,寶寶,阿LiNG同埋個條死8婆囉
本身整俾條死8婆個粒系俾粒粒妹子架
旦個日粒粒妹子冇返牙嘛
咁咪"豪"俾條死8婆囉
條死8婆系邊個
心照啦....
我肯定我下年整俾粒粒妹子個份古古力會大份好多囉
其他都會俾今年既大份
條死8婆都會整既
不過條死8婆個份就同今年既個份1樣大細囉
系牙...我系偏心牙
仲系明顯個隻"T"
點牙...唔俾牙!?
冇人叫佢得罪我牙
格硬拉我個粒粒妹子樂琳琳走
叫佢收_____________________經啦
仲有牙,個日妹琳琳冇返牙嘛
佢就扮度同我好熟
又過黎扮野
咁我見佢咁可憐
我咪同埋佢玩囉
旦系佢好煩囉
我夠薑講
系e間學校1個人系想同佢玩囉
連粒粒妹子都話唔想同佢玩d意思啦
講多件事俾你哋知啦
粒粒妹子佢今日lunch個陣
系同佢另1個家姐玩架
個條死8婆又專登系度借d意行埋去
扮到同佢好熟咁喎
仲有牙
咁lunch完之後上咗課室啦
咁我自己1個去梳頭啦
見到粒粒妹子妹琳琳又俾條死8婆拉撚住
妖忽2(忽'忽')呸2(呸'呸')佢牙..又系度拉我個粒粒妹子樂琳琳喎
咁我咪叫粒粒妹子樂琳琳陪我去梳頭囉
咁佢條死8婆又唔肯放手喎
咁我咪索性抱我個粒粒妹子走囉
旦我抱佢咗離地唔夠2cm又唔夠3秒就放手
因為佢猛咁喂^^
soR牙妹子
冇計啦條死8婆又唔肯放手喎
最後粒粒妹子陪咗我去梳頭
旦系條死8婆又過埋黎喎
忽3(忽'忽'忽')呸3(呸'呸'呸')
同出返去啦
咁我2隻手搭全粒粒妹子樂琳琳個搏頭行啦
個條死8婆無啦啦又搭住我搏頭喎
忽4(忽'忽'忽'忽')呸4(呸'呸'呸'呸')
本小姐個搏系倖你咁用架咩
本小姐個搏頭如果真系倖你咁用既話咁
本小姐個搏頭咪即系倖你蹂躪咗囉
總之1句講曬
我X yz OR X yz OR x叉yz OR xxyz 佢囉!!
|
| 發表時間:2008-02-19 03:22 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
令女
我知你系邊個
你系明明姐牙嘛
聽日我咪出黎同你行街街囉
^^好得閒牙
多d約我啦
我+咗你msn喇
仲有牙
多d黎留cm牙
Posted at 2008-02-28 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lam 於 2008-02-22 04:43 PM 發表:
CM FOR YOU
|
網主回覆
thx Posted at 2008-02-22 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|