今日又唔知點解好早到keyman樓下 .. 係度等佢 .. 佢黎啦 .. 上左去buy麵包 ..
行到去隧道既時候 .. keyman問我有冇bring成績表 .. 個時先記得 .. 就即刻返屋企 .. 得返keyman自己一個上去 .. sorsor!! ..
好快咁返學校啦 .. 入門口既時候 .. 個石q係咁望住我 .. 搞到我好似好怪咁 .. 好似我唔係mst讀咁 .. -.-' ..
上到去 .. 係度玩囉 .. 同埋食左個包 .. 咁就打鐘啦 .. 時間過得超快 ..
miss簡同mrs林黎左 .. 係度交回條 .. 無聊 .. then咪同keyman & roll man係度講笑 .. 都冇點理佢地 .. 最搞野既係keyman出左去 .. 而佢又做左一個好搞笑既動作 .. 玩野 ..
好好奇 .. 那位葉浩威點解可以自出自入 .. 鍾意出位就出位 .. 仲要去到邊都到拎住個袋 .. 有點搞笑 !! .. ..
放左學 .. 去搵佳佳 .. 一見到佢 .. 黑左又冇wear眼鏡 .. 差d都唔認得佢啦 .. kaka!! .. 傾左兩句就走左lu ..
去左新達 .. 走果時 .. .. 真係唔知點囉!! .. ..
返到屋企 .. 整左d野食 .. 無聊整timetable .. 整左好耐啦 .. 點知佢hand左 .. 仲要冇save到 .. 嬲死!! ..
|