今日同keyman返 ..
上到去 .. hea左陣 .. 唔記得bring ch份野 .. 即刻做 ..
8點落左搵佳佳拎返我件衫 .. 俾miss kan見到 .. 哈 ..
上英文 .. 派dictation .. 勁低分囉 .. 唉 ..
係咁傾計 .. 仲做功課 .. 點知一做就俾佢叫左起身 ..-.-' ..
pe .. 係度玩接力 .. 做埋d白痴動作 .. 無聊 .. 之後玩疊球 ..
history .. 又dict .. 當然同隔離個個出貓 .. kaka!! ..
之後佢講書 .. 悶囉 .. 想訓呀 ..
lunch果時同mandy , katie , billy去m記buy野食 ..
超搞野 .. billy勁認真同我地講 .. m記d野食用人肉整 .. 唔好食 ..
返到上去 .. 係咁玩囉 ..
maths .. 係咁做數 .. 好悶 ..
re .. 最嘈既一堂 .. 佢黎左之後 .. 叫佢地坐返埋位 .. 咁就搞左3個字 ..
其間發生左d野 .. 之後冇啦啦個個都攬住個袋 .. 超搞野 ..
勁快咁就落左堂 .. kaka!! ..
係hall出面陪kiki佢地等琬雯 .. 5點幾就走lu ..
我唔知咁做 .. 將來會點 .. 可能我會後悔 ..
但係呢一刻我真係好想斷絕呢種關係 ..
見到你依然都咁開心 .. 證明我並不重要 ..
|