今日起左身 .. 好心叫呀妹起身啦 .. 點知佢話唔洗返 .. 車 ..
之後落樓 .. 已經見到keyman係我樓下 .. ^^' ..
返到學校 .. 做功課 .. 夠鐘就排隊落去睇升旗 ..
行到落去 .. 超熱 .. 又無聊 .. 同佢好近 .. 但係冇講到野 ..
本身諗住會搞到耐 .. 點知8點5就得 .. 咁上返去 ..
上英文堂 .. 好眼訓呀 .. 連佢叫我答問題 .. 我都聽唔到 .. 超低能 ..
之後中文 .. mrs fan講野超悶 .. 講個習作都n耐 .. 仲話討論 ..
拎返份野出黎啦 .. 點知俾賴生拎左 .. -.-' .. 等左10分鐘 .. 終於落堂lu ..
recess .. 陪katie去搵geo個個火星人呀sir .. 原來佢叫做周家宇 .. kaka!! ..
maths .. 兩堂都縛留心聽書家 .. 不過好眼訓 .. 第2堂變返精神d囉 ..
recess .. 落去buy簿 .. 還返哂d簿俾人lu .. kaka!! .. 又做sci ..
pth .. 借左佳佳個本書 .. 做練習個時 .. 佢行黎行去 ..
個時佢見到本書write哂 .. 就問左我幾條問題 .. 我唔知點答佢囉 ..
只係吾吾咁 .. 佢就講啦 .. 買舊書就要擦哂d答案呀 .. 唔係就學唔到野 ..
超搞野囉 .. 佢唔知我借書 .. 個陣有d驚 .. ^^' ..
science .. 成堂唔知做咩係度發呆 .. 不過都知佢講咩既 ..
放lunch .. roll man冇啦啦問我去唔去百益 .. 去既話同我一盒飯 ..
驚訝囉 .. 佢平時水都要人離口飲 .. 竟然同人一盒飯 ..
不過同佢 , chilam , 黃bur落tuck shop買野食 .. 係咁同羚羚玩 .. kaka!! ..
問梁生拎返d野 .. 佢竟然俾佢條keys我拎 .. 仲叫我拎埋佢個份 .. 好搞野囉 ..
F.P. .. 超嘈囉 .. 隔離個個俾人罰企 ..冇啦啦佢講左一句 ..
"miss kan , 你咩'cup'家 .. " .. 超搞笑囉 .. 笑到死 ..
個刻仲要冇啦啦靜哂 .. 不過都係附近d人聽到 .. kaka!! ..
assm .. 落去hall 啦 .. 同朱廢坐 .. 勁悶囉 .. 又唔多講到野 ..
一講野又驚俾miss tan知 .. 黃bur跳舞超勁 ..
放左去大中行左一陣 .. 去m記坐 .. 5點幾搭k12返屋企 ..
一切隨緣啦 ..
|