﹏°||||■ 掛住你*我愛你_,, ×`★
◆*ˍ 用 我 既 一 生 ○,,*] 去 侍 奉 主 耶 穌 ゚,.×]
2007 年 4 月 7 日 星期六
思念是一種永恆
番大陸lu,,
聽日番大陸lu,,我會掛住你架la,,,哈,,><
唔係好想番呀,,,我寧願自己一個都唔想番呀><
算la,,,哈,,番去同BB玩,,番黎之後就係福音營la,,,期待,,
今日好開心呀,,哈哈,,秘密唔講得,,><
刊登時間︰2007-04-07 11:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]