好耶~~
仲有一日就考完試喇.星期一係最輕鬆ga一科
係考H.E丫~~太好喇.不過我倒希望佢唔好停課喇.就算要停課...
復課之後又要考試"""唔制呀>3<
可能冇假放
((第一PART 完~~)
我個poST就快dEL GA喇.
想FINd啲人去下我個poST...(嗚...)
我個POST應該係起P.7-10左右...大家去下喇
我都唔想...想finD人同我一齊聯pO...
我諗我尼次真係::::::
哈利路亞~莎士比亞