天日要番學喇!!!中2 GE LasT dAY...
0814...F.3 GE一日...要番學!(因為要CHeck Hw)
好想快D WednEsdaY...Y???
因為....我會去OcEan ParK aR^^
好HapI^3^
今日去左SwIMMing...2點-4點50
哈!!我天日會去SwImmINg!!係6點鐘(大約7點鐘/8點鐘)
嘻嘻...日日去swImMinG!!!個FeeLimg好GooD