我天日可能會去游水...(MayBe)
終於冇雷暴警告喇~~YES!!太好啦!但我可唔可以游水....
係另一個問題.../3\全日係屋K...冇野做!!(-3-|||)
我尼個海女~~~快係"土女"喇....唉~﹏~|||
(Do HomEwORk中....)