2009 年 10 月 18 日 星期日  |
| 2009-10-18 |
分類: 未分類 |
我今日大約10點鐘左右起左身,,
琴脫諗住想睇埋個FA先訓~~
[P.S;FA=鋼之鍊金術師FA]
唉~~俾丫媽係甘吹我快d訓,頂.\/.
冇計喇- -
今日2點鐘又要去補習,,,仲係要補數- -
唔想補lOr!!!
我玩緊天子群俠傳哇>___<
成日都唔見佢On>__<
[MiSsing佢>__<]
唔該哂你幫我UP Lv哇>__<
我80Lv之後就要打金妖喇>__<
唔知佢勁唔勁尼???
火克金- -但我得有d裝備係火WoR,,,
甘,,點算好哇???><
前日打d怪個陣,拾取左d青龍GE裝>__<
唉~~~尼到都咩人係玩天子群俠傳..
唔係玩跑,就係Cs..
唔係cS,就係勁舞- -
我聽我d朋友仔話,,
依+勁舞超悶WoR...
呵呵,,我唔玩勁舞的...
我玩天子群俠傳同埋天龍八部!!
我有玩的>__<
可以Pm我>3<
係甘多^^
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|