好唔開心呀...
都唔知做咩~可能因為近期D事啦
我唔甘心呀!!!!
點解台灣得,香港就唔得!!!!!
因為政府關系嗎?::>_<::
我地都等左好耐架``
台灣都係冇見`1年姐
洗唔洗咁呀 (/`■′)/
香港都等左好耐啦....足足6年先黎 Q_Q
都係黎得10分鐘...人地就有2日....
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊
好討厭呀 T^T~
[ 但係憎唔落... ] #^_^#
==========================================
做朋友既.....都想朋友快樂
唔想朋友"沉"
但係,我驚我今次.. {{{(>_<)
NOTHING IS IMPOSSIBLE
我唔敢再講"冇可能"啦
|