|
今日考經公...好難耶..慘牙..
THEN..中文口試..好易..因為同人交換題目..kaka..好賤牙!!
放學..同connie + kary +可愛的winnie..去左APM..
去左APM公園坐左陣...黑仔 + 群哥 黎左...好搞野..
我吾敢望住佢地個樣..太耐無見..有點怪怪的感覺..kaka..
winnie俾左飛煙禾..食到我 + kary "雲雲" 地...咁我坐左系到拉..
黑仔話我HI大左..要CALL白車...伶部電話出黎...點知好似冇電...笑kai我...XD""
之後 我 + connie + kary 去左睇 愛上屍新娘 刀算ok拉...恐怖姐...
我仲以為系愛情片...嚇 kai我拉...XPPP"
睇完拉....諗住周圍行拉...connie..就番屋企..得番我同kary拉..
行番去玉蓮台..見到牙潘.. winnie..黑柴..達哥..為..群哥..等等..
傾左陣..我同kary走左拉..黑柴..達哥..為..系我地後面..話堡煙..
咁我番屋企拎錢錢拉...番到屋企就吾出黎拉...梳梳牙...
then...發生左好多野...kin..對吾住..
ps::kin...無論我講幾多個對吾住刀好...刀離補吾到你..
真系好對吾住牙...可能我跟本由開始到依家拉...我跟本系吾岩你的..
我祝你快D搵到一個俾我好好好多倍既女仔.....XP..
我真系好吾舍得你拉...但系長痛如短痛..
咁刀岩既..早D搵到我地既問題..早D分開仲好的!!
話分開果個又係我..依家吾舍得戈戈又係我....好kai牙...
kin....對吾住牙...
winnie + connie + kary + kai蔚 + 靜儀...
好多謝你地系我最吾開心既時候安慰我...thank牙!!!
 |