〥浩。﹏。『LaS』之日記〞
☆事物會消逝*愛侶會失勢〞 『我有的一切〥自問也許值得你快慰 做情人一世#*
我最愛既史迪仔公仔@@(好得意呀!)
↓
係呢個世界上,對愛情專一既人...係吾係已經絕哂種!?
我覺得e個世界上,對愛情專一既生物係有∼不過唔係人#*佢係一隻狗@@
佢叫...』
人生自古誰無死,人總難免一死!死∼係唔係好事呢?
對我黎講:『死同唔死冇咩分別』@@點解我會咁講呢?
我其實都唔係咁清楚∼我亦都唔想去諗。
我呢個blog,可以話係我既愛情憤埸∼
至於我既記憶,會化成愛既里程碑,定係會化成墓碑呢?!