~小瞳~Blog
foreverlaugh
暱稱: ~小瞳~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
8月9日
7月15日,謝師宴~...
7月7日,放榜日
7月4日
7月1日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (18)
我的日記 (10)
歌詞 (2)
未分類 (6)
好友名單
尚無任何好友
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 36
今日人氣: 1
累積人氣: 1027
最近訪客
最近沒有訪客
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2009 年 6 月 12 日  星期五   時晴時雨


~愛唱的人~ 分類: 未分類

        ~愛唱的人~,新名。呵呵...其實呢個名係黎自我o既一個好朋友,佢個blog叫[愛丫的人],因為佢鍾意黑girl-丫頭,之後我地仲笑佢係[愛鴨的人]添~
咁至於我叫做~愛唱的人~就有兩個原因:1.我好鍾意唱歌;2.我鍾意鄭元暢>.<羞喲~>.<
愛丫的人,sor,我未問你就借左你個名,嘻嘻。但唔係完全符合應該唔算抄襲架可~?-_-?
~【愛唱的人】~ ~【愛暢的人】~




訪客留言 (返回 foreverlaugh 的日誌)


LoVe_YaKo0 於 2009-06-13 02:35 PM 發表:
你大方-.-??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



girl_karan97 於 2009-06-12 06:00 PM 發表:
背景太花,以前嗰個靚D,
我咁大方,借個名畀你用又點話
不過你唱歌就....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

改左lu...
Posted at 2009-06-12 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]