~愛唱的人~,新名。呵呵...其實呢個名係黎自我o既一個好朋友,佢個blog叫[愛丫的人],因為佢鍾意黑girl-丫頭,之後我地仲笑佢係[愛鴨的人]添~ 咁至於我叫做~愛唱的人~就有兩個原因:1.我好鍾意唱歌;2.我鍾意鄭元暢>.<羞喲~>.< 愛丫的人,sor,我未問你就借左你個名,嘻嘻。但唔係完全符合應該唔算抄襲架可~?-_-? ~【愛唱的人】~ ~【愛暢的人】~