|
|
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
| 唉_____唉 |
分類: 未分類 |
`- 點解呢個世界要咁殘酷.'?
'- 細細.你唔好有事ahhhhhhhhhhh
`- 聽到你話你有病.可能會死
`- 我好難過.因為你係我最重要既朋友
`- 唉..我唔想冇左你呢個朋友
`- 我好想好想好想喊.
`- 希望你冇事laaaaaaa
|
網主回覆
呀妹xdd
Posted at 2009-11-24 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯.希望啦 Posted at 2009-11-23 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank Posted at 2009-11-22 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯..希望啦 Posted at 2009-11-22 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank Posted at 2009-11-22 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thang 芬姐
Posted at 2009-11-22 03:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
盡量啦 Posted at 2009-11-22 02:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
冇事ge- - 死智偉次次睇完我個blog唔留cm- -
|
網主回覆
唔記得呀ma..依+去留 Posted at 2009-11-22 02:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CoCo_o 於 2009-11-22 12:31 PM 發表:
comment =]
|
網主回覆
Thank cm Posted at 2009-11-22 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯.希望係laaaaa Posted at 2009-11-22 12:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|