♥ `時候已不早;你要走.請你走;(k)
♥ ` 他你就當神般拜 ;)
♥ ` 我你就當泥般踩 ;)
foreverlov2
暱稱: Cw
性別: 男
國家: 澳門
時鐘
占卜
GamE
GamE
最新文章
★` ' . 2o1o/1o.16;...
★` ' . 2o1o/1o.13;...
★`. 你說愛我是真心;...
★` ' . 2o1o/1o.o7;...
' - ~~~~~~~...
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


分類: 未分類

 '                        今日又係返學放學

 '                        中午去左呀揚屋企

 '                        下就返學

 '                         真他媽的屌    作文堂wor

 '                         姐係又要我老吹啦xDDDDD

 '                         放學唔知去邊好 不想歸家

 '                         所以决定左去V8 ^_^

 '                         屌屌屌.去左半粒鐘都冇

 '                         打得最激戈陣.呀峰打離

 '                         叫我去食野.FkFkFk 冇曬引

 '                         我地去左八佰伴食野xdddd

 '                         食完了. 就返左屋企啦~_~ 

 

                                                                                   

                                     

                                                          入離既都要同我C0mm3nT     xDDDDD

                                                                                        

                                         






訪客留言 (返回 foreverlov2 的日誌)


xx2530310 於 2009-12-03 10:29 PM 發表:
 __comment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank
Posted at 2009-12-04 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lunck 於 2009-12-03 09:49 PM 發表:
-`comment`-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank
Posted at 2009-12-03 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abc_Anna 於 2009-12-03 09:42 PM 發表:
- c0mm2nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank
Posted at 2009-12-03 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian__ian 於 2009-12-03 09:39 PM 發表:
 `咁令女左lo.xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講曬啦-3-
Posted at 2009-12-03 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BANA2 於 2009-12-03 09:31 PM 發表:
 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-
Posted at 2009-12-03 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



as66189131 於 2009-12-03 07:06 PM 發表:
`cOmm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank  cmm=)
 
Posted at 2009-12-03 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mkb0y 於 2009-12-03 06:49 PM 發表:
-_-v 你可以打完機先去食野架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打完機就冇謂口食野了-3-
Posted at 2009-12-03 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian__ian 於 2009-12-03 06:02 PM 發表:
`真係令囝左w0r.
`唔係講笑.xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v- 味玩啦xDDDDD
 
Posted at 2009-12-03 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]