|
|
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
' 今日又係返學放學
' 中午去左呀揚屋企
' 下就返學
' 真他媽的屌 作文堂wor
' 姐係又要我老吹啦xDDDDD
' 放學唔知去邊好 不想歸家
' 所以决定左去V8 ^_^
' 屌屌屌.去左半粒鐘都冇
' 打得最激戈陣.呀峰打離
' 叫我去食野.FkFkFk 冇曬引
' 我地去左八佰伴食野xdddd
' 食完了. 就返左屋企啦~_~
♥
入離既都要同我C0mm3nT xDDDDD
|
網主回覆
Thank Posted at 2009-12-04 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lunck 於 2009-12-03 09:49 PM 發表:
-`comment`-
|
網主回覆
Thank Posted at 2009-12-03 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank Posted at 2009-12-03 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你講曬啦-3- Posted at 2009-12-03 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BANA2 於 2009-12-03 09:31 PM 發表:
|
網主回覆
-v- Posted at 2009-12-03 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank cmm=)
Posted at 2009-12-03 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mkb0y 於 2009-12-03 06:49 PM 發表:
-_-v 你可以打完機先去食野架
|
網主回覆
打完機就冇謂口食野了-3- Posted at 2009-12-03 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-v- 味玩啦xDDDDD
Posted at 2009-12-03 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|