|
|
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 快點回來陪我好嗎.?? |
分類: 未分類 |
12月9日
戈頭好痛.因為我好掛住Babii呀
所以冇打Blog,
12月9日又係返學放學.
ON尻.比人屈囉.火都離埋
不過有樣野好搞笑.
就係有條仔係學校既W.C打x x 打咩就唔講啦.
打x x都冇所謂.重要比同學捉到正.笑尻死我
12月10日
都係返學放學.中午返左屋企-v-
下就放學陪左妍姐去職中xDDD
距要等紙巾 我就去左V8搵FD
跟住叫距陪我返屋企換衫衫
換完去左八佰伴食野xD
食完去左買野.買完就返左屋企了
重有3日
我係澳門等你返離陪我呀xDDDD
|
網主回覆
Thank cm' Posted at 2009-12-11 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mkb0y 於 2009-12-11 07:11 PM 發表:
|
網主回覆
haha 講下笑姐 Posted at 2009-12-11 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank cm Posted at 2009-12-11 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank you
Posted at 2009-12-11 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lunck 於 2009-12-10 10:50 PM 發表:
-`comment`-
|
網主回覆
Thank cm Posted at 2009-12-11 10:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.- 你問題姐
Posted at 2009-12-10 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank cm Posted at 2009-12-10 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀係呀.Thank 小耐 Posted at 2009-12-10 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank cm Posted at 2009-12-10 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|