|
|
2010 年 3 月 10 日 星期三  |
| '- s0 HappY |
分類: 未分類 |
'- 返學等放學
'- 放學就緊係去左搵Baby啦
'- 去左大三巴戈頭尻坐
'- 7點幾Baby同佢mama.細佬食野
'- s0;我都返屋企lu
L.C.W.L.S.I
2010.3.6
每一天無法不想你
連閉上眼睛
怎麽都是你
你可不可以愛我
可不可以想我
雖然我對自己沒有一點的把握
別害怕我難過
告訴我你真實的感受
至少忐忑已告一段落
YukiBb I L0ve Y0U
|
網主回覆
-v-! ?? Posted at 2010-03-13 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好驚牙好驚牙xD Posted at 2010-03-13 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
?????
Posted at 2010-03-13 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ada522 於 2010-03-12 01:28 PM 發表:
`您得拉;'盧智偉;' `而嫁有Yuki就唔洗理我個d白痴嫁拉;! `您真係0Kay個b0r;'真係ah>
|
網主回覆
吾捨得吾理你
你又吾反學.打比你又吾聽
我點搵你.? Posted at 2010-03-13 05:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Cavon 於 2010-03-12 09:23 AM 發表:
C0MM2n+]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-13 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lunck 於 2010-03-11 11:57 PM 發表:
-`comment`-
|
網主回覆
Posted at 2010-03-13 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mkb0y 於 2010-03-11 09:40 PM 發表:
0h @_@.
|
網主回覆
Posted at 2010-03-13 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-13 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
. Posted at 2010-03-13 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|