|
|
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
| '- 願永不更改.我願意給你愛 |
分類: 未分類 |
'- 2010.3.15
'- 唉.唔知點解.呢幾日我真系好唔開心.甚至想喊
'- 今日返學放學.放學返左屋企
'- then 出左去食野.本身諗住去唱K
'- 但都系冇去.then 返左屋企訓教
'- 好想聽你説說愛我
'- 好想聽你説說想我
'- Baby I Miss You
|
網主回覆
Thank c0mm2nT;3 Posted at 2010-03-17 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-17 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CoCo_o 於 2010-03-16 08:17 PM 發表:
comment =]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-17 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
arkai5 於 2010-03-16 08:09 PM 發表:
cm
|
網主回覆
Posted at 2010-03-17 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-17 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-17 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-17 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
'- 嗯嗯 Posted at 2010-03-16 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知啦知啦*V*) Posted at 2010-03-16 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`give me see you smile;>3
|
網主回覆
'- 你搵我.我咪比你睇l0r Posted at 2010-03-16 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|