|
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 完了吧.如冇意外 |
分類: 未分類 |
'- 多捨不得放手 也只有接受
'- 自尊心傷過太多次 眼淚流下了
'- 何必免強自己
'- 經得起這結果 其實跌低過
'- 到最後 任何事也會經過
'- 冷靜下來便清楚
'- 前路得一個 得你愛自己
'- 分手快樂.祝你快樂 =]
|
網主回覆
點先.晶姐;D Posted at 2010-03-22 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lunck 於 2010-03-22 05:00 PM 發表:
|
|
|
Lunck 於 2010-03-21 09:37 PM 發表:
5洗甘wo~ 開心d la~好冇=] 加油搵個更好ge女la=] CommEnT=]
|
網主回覆
'- 你估食菜咩;D 笑
'- 話搵就搵-v-! Posted at 2010-03-22 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ivy821 於 2010-03-21 09:14 PM 發表:
|
網主回覆
Thank c0mm2nT;3 Posted at 2010-03-22 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
` 駛唔駛禁柒串; `
|
網主回覆
'- 邊有-v-! Posted at 2010-03-22 07:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-03-21 12:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
vkiss_ 於 2010-03-18 07:11 PM 發表:
' -333-開心點吧
|
|