♥ `時候已不早;你要走.請你走;(k)
♥ ` 他你就當神般拜 ;)
♥ ` 我你就當泥般踩 ;)
foreverlov2
暱稱: Cw
性別: 男
國家: 澳門
時鐘
占卜
GamE
GamE
最新文章
★` ' . 2o1o/1o.16;...
★` ' . 2o1o/1o.13;...
★`. 你說愛我是真心;...
★` ' . 2o1o/1o.o7;...
' - ~~~~~~~...
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


唉; 分類: 未分類

明明不快樂.為甚麽還要牽强微笑!

想笑就笑.想哭就哭!這不是更好嗎?!

累了再笑更牽强.退避放棄這真相!

罵我怎麼配做情人;未夠識趣....

唉.好吾開心牙

反學等放學.悶撚到hi咁;

放學去左鍊波.準備4月3號賽波xDDDDD

踢完反屋企換衫.跟住去左搵xxx><"

歐x欣x.你戈3個牙印.我會記住架-v-!






訪客留言 (返回 foreverlov2 的日誌)


Lunck 於 2010-04-01 04:49 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



abc_Anna 於 2010-03-31 08:43 PM 發表:
- c0mm2nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank c0mm2nT;3
Posted at 2010-03-31 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mkb0y 於 2010-03-31 07:14 PM 發表:
做咩吾開心牙?.
等我開解下你,xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都系maymay好xD
Posted at 2010-03-31 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miki258 於 2010-03-31 05:40 PM 發表:
咁開心比人咬呀;'!*v*
c0mm2nt;'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank c0mm2nT;3
Posted at 2010-03-31 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nanija 於 2010-03-31 01:20 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank c0mm2nT;3
Posted at 2010-03-31 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wenkie0438 於 2010-03-31 01:05 PM 發表:
又唔見你比我咬w0r-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都冇叫我比你咬=]
 
Posted at 2010-03-31 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tofu_mei 於 2010-03-31 06:50 AM 發表:
-c0mm2nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank c0mm2nT;3
Posted at 2010-03-31 07:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Seng01011994 於 2010-03-31 02:38 AM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.
Posted at 2010-03-31 07:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leong450 於 2010-03-31 12:46 AM 發表:
比人咬 可憐囉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha=) 良兄
Posted at 2010-03-31 07:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuFai1997 於 2010-03-31 12:17 AM 發表:
be hapi,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank c0mm2nT;3
 
Posted at 2010-03-31 07:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]