|
|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 唉; |
分類: 未分類 |
明明不快樂.為甚麽還要牽强微笑!
想笑就笑.想哭就哭!這不是更好嗎?!
累了再笑更牽强.退避放棄這真相!
罵我怎麼配做情人;未夠識趣....
唉.好吾開心牙
反學等放學.悶撚到hi咁;
放學去左鍊波.準備4月3號賽波xDDDDD
踢完反屋企換衫.跟住去左搵xxx><"
歐x欣x.你戈3個牙印.我會記住架-v-!
|
|
|
Lunck 於 2010-04-01 04:49 PM 發表:
comment=]
|
網主回覆
Thank c0mm2nT;3 Posted at 2010-03-31 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mkb0y 於 2010-03-31 07:14 PM 發表:
做咩吾開心牙?. 等我開解下你,xp
|
網主回覆
都系maymay好xD Posted at 2010-03-31 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-31 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Nanija 於 2010-03-31 01:20 PM 發表:
cm
|
網主回覆
Posted at 2010-03-31 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都冇叫我比你咬=]
Posted at 2010-03-31 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-03-31 07:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
. Posted at 2010-03-31 07:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha=) 良兄 Posted at 2010-03-31 07:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank c0mm2nT;3
Posted at 2010-03-31 07:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|