|
|
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
| '- 唉唉唉=] |
分類: 未分類 |
★ 明明不快樂.為甚麽還要牽强微笑!
★ 想笑就笑.想哭就哭!這不是更好嗎?!
★ 累了再笑更牽强.退避放棄這真相!
★ 罵我怎麼配做情人;未夠識趣=]
★ 今日聽到D好吾開心既野; 唉
★ 唉.好地地做咩搞成咁-v-!
★ 有咩吾岩咪傾到岩l0r
★ 發燒;不過照反學.狂訓
★ 中午冇人陪.自己1個尻坐xD
★ 下就反學; 都系系度訓-v-!
★ 1邊訓1邊諗住戈個人;
★ 連閉上眼睛 怎麼都是你
★ c0mm2nT;3 拉 大佬-V-!
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-04-18 03:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mkb0y 於 2010-04-17 09:11 PM 發表:
做咩吾開心牙好兄弟?.
|
網主回覆
h2y.你知既 Posted at 2010-04-17 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
小笨;D Posted at 2010-04-17 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank c0mm2nT;3 Posted at 2010-04-17 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CoCo_o 於 2010-04-17 05:26 PM 發表:
comment =]
|
網主回覆
Posted at 2010-04-17 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉唉唉;D 我都知架拉 Posted at 2010-04-17 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thank Saiin Posted at 2010-04-17 08:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|