|
|
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
| 煩; |
分類: 未分類 |
7th
成晚冇訓;招早過左黑沙環;
8;?? 去左搵李靜妍;
都吾知佢痴左邊條根;V_V
then; 3盏燈行到去黑沙環
熱撚到hi咁; 陪佢反屋企換衫;
跟住搭車反3盏燈間盛記食野;
食完買單走人; 陪佢去左CK屋企;
then; 我自己都反屋企訓教;
吾打拉; 留低cm拉;
我換左新MSN;
l[email protected]
識我先好加;D
|
網主回覆
Posted at 2010-06-08 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a515 於 2010-06-08 07:29 PM 發表:
xd 緊係唔係喇 我手痛丫 唔想打野丫xd 你+我喇xd
|
網主回覆
你個藉口假到;xd
Posted at 2010-06-08 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-08 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-08 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ka1998 於 2010-06-08 05:03 PM 發表:
cm
|
網主回覆
Posted at 2010-06-08 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-08 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
xdddddddd;
Posted at 2010-06-08 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我知;D
Posted at 2010-06-08 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a515 於 2010-06-08 12:58 PM 發表:
放心 我唔會+你 no y xd
|
網主回覆
0h; 姐系吾系fd拉;
Posted at 2010-06-08 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mkb0y 於 2010-06-08 12:28 PM 發表:
唉;( 好兄弟我吾開心牙;(
|
網主回覆
咩事牙.?
Posted at 2010-06-08 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|