|
|
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 2010.6.8 |
分類: 未分類 |
唉; 升吾到班牙
16碎小學都未畢業V_V
真系好撚失敗囉;
吾打拉; cm拉;
|
|
|
YAN_21 於 2010-06-13 04:52 PM 發表:
做咩升吳到ga? 妳吳系話溫習ga咩?
|
|
|
mukil 於 2010-06-12 06:54 PM 發表:
|
網主回覆
V_V Posted at 2010-06-10 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
芳芳;D Posted at 2010-06-10 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ada522 於 2010-06-10 02:28 PM 發表:
`同我一齊溫學校讀拉; 我想讀ah; 可惜我升唔到. x(
|
網主回覆
你自己讀拉;我吾讀拉 Posted at 2010-06-10 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx y0u;
Posted at 2010-06-10 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-09 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-09 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx y0u ;
Posted at 2010-06-09 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-09 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|