6點10個字起身..... 7點半行 8點07分到學校門口 遲左2分中.....佢捉我企番30分中..... 十分無奈...... 中午放學.... 零朋友....so我番左屋企= = 番到去都1點幾LU 食埋野 又要起程.... 本新都無咩野 但係一個電話打左過黎 聽完十分感動......忍不主也哭起來了.... 再是這樣 我不知道該如何下去.....