金日番學,de人好像唔認得我甘.....要鍾b同我番先認得到我,一上2樓第1個見係秀秀,
好像撞鬼甘....de頭髮...唔好講....入到2D,無人講野=口=我是但找個位.....我一見到呀Tom
就同佢坐...時間一路一路過去,,,突然郭sir入來,以為佢係我地ge 班主任,嘩........好彩佢路過,
跟住仲hi,係2D 門口見到陳星...都唔知有咩反應好,,,佢係到走來走去,,都唔知佢想點,,,唉.佢做我地班
主任都唔知GOOD OR BAD...唉,,,,,,陳星句句都講英文,悶到死.....
到落Hall,嘩悶到死.......................唉!金日唔知聽日事.
算!希望明天會更好=]
|