日日上堂都悶到死,上maths,我地男仔多數sleep,唉,中文.....廢的.悶到死呀.....無曬樂趣
都唔知番學做咩,英文比較好de,無英文同maths 甘悶.....
金日好好笑,我地class prefect要唔知開咩會,煩q 到死....係到講垃圾....
最火連比個class prefect 章都要1個1個來,嘩......我地form2 4個男仔好
想打佢lo......超好笑,其實chloe一直未見過我真人,只係同佢玩過msn,,,
當我比人叫名個陣時佢望住我0曬個樣,笑爆肚.....問佢msn做咩甘頭先
0曬,佢就話估唔到.....笑死我
|