| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
| 修身~~ |
分類: 未分類 |
今日過得有D 悶..
打機打機...
跟住3 點幾約左人未出街囉..
點知比我撞到我地既明明..
之後去左某人屋企.
KAREN 姐6 點幾打過比我..
不過個陣吾得閒..講完一陣就CUT 左LU..
直到8 點幾..
老豆狂CALL 我先返屋企..
落左巴士諗起屋企D 「存貨」冇哂..
又跑返去新苗入貨..
呼....入左勁多CUP NOODLES.
之後行到屋企留下高B 又CALL 我羅感想..
未即刻返屋企食飯寫感想囉..
唉~~~~~~
寫到好辛苦...
之後又跑返落去環M 比佢地..
估吾到佢地已經做左3 日LA..
唉....慚愧..
我都只系第一日有去做炸...
慘慘慘...
對吾住牙..各位組員~~~~~
|
|
|
unteng 於 2009-05-06 11:27 PM 發表:
咁我都慚愧lu~_~'
|
網主回覆
嘻嘻..
扮哂野甘..
你地個個都好準時交架囉..
-,-...
Posted at 2009-05-08 12:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX..
你仲記得我??
KAKA
Posted at 2009-05-04 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵..
你早就應該慚愧LA..
KAKAKA Posted at 2009-05-04 11:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|