自從搬左出黎之後都好耐冇用過電腦,,冇得打日記玩fb,,完全好似同外界斷絕左咁 ..
講返尋日先,,應該係6/8 同蔡生去左黃金買n0tebo0k,,$4500 ..對我黎講勁貴!
不過真係好開心 ..同埋好多謝蔡生幫左我咁大忙! 而家只要我搞埋個手指就可以返生啦<3