♥ ka1'z day`
今日勁ka1xdd; 2點幾歡歡bb,珮珮&bab1黎搵我^ v ^
去我屋企玩左一陣,話去食susH1- -根住去左食,食左勁多野^ V ^bab1搞到d野勁核突`
根住我地去左r0xy睇野,再去玩具反斗城xdd
bab1傻左;系度拎個頭盔戴落自己個頭度,仲要搞到佢爆左-0-笑死^ ^
根住又玩d姐;>玩完之後,去左冒險樂園xdd''
系度玩氣墊球-,-超激^ v ^狂出個塊野;我玩玩下變左用手xdd
第一次:打和=]
第2次:唔記得''
第3次:我同bab1 w1n左^ v ^
旦系個個就玩到隻手爆左- -好h1gh^ v ^
今晚又約左佢地出黎拉;

|