` 珮珮生日快樂 ! ! ! !! ! !! ! ! !! !! ! ! !! ! ! !!
今日系珮珮b-day^ v ^!約左佢朝早返教會;>不過出到去先發覺,唔記得拎份禮物;<!
返到去,因為今日我地組去溜冰,(我地唔去b0r),所以12點就走左luuuuuuuu~
去左7仔食野 ~~~~~
根住就去旺角唱klaaaa;^ v ^叫 埋f.k.c bab1去=]
根住就唱唱唱唱唱唱唱唱 la~
完左之後珮珮走左~我就返左去lalalalala