★8/10
今日好早返到學校`^v^!
不過好好好好好眼訓=[
我發覺上eng堂真系好辛苦..../_\
misskonggg好煩....不過佢今日第一次讚我goodgirll xd!- -
上中文堂....仲眼訓.接近暈低- -
今日放學同左puipui去mkkk^v^見到勁多正野`
聽日生日laaa!!!!!^v^^v^^v^^v^^v^又老過我拉`^v^yoyoyyo