★14/10
今日又系返學`好大雨..- -=[!
拎姐牙記得`!!
腳濕曬...***helppppp***
返做去做功課^v^!自己做gaaa!!
早會唔使落去`好興奮!!!^v^!!!
PE唔使落去```好興奮^v^!!!!
放得好早```好興奮^v^!!!!!
食野````好興奮^v^!!!!!!
今日d堂都ok''唔太眼訓: D!!
今日放學要搵周sirrrrr=[!仲諗住返屋企訓教timmmm
今日就系咁過lalalalalala=]