★11/8
呢2日好開心牙`^V^!!多謝曬你地`!!
7號個日8點去左食韓燒`11個人`!XD
勁多野食`系唔系都食- -
d人又痴線``xd得我最正常`
babi仲要倒曬d野食去左爐度`好似抄棻咁= =
根住田popo個度又搞到著火- -!
笑死曬`^v^
食完後成班友唔合想點咁. . .
彈彈下囉田天保`!_!
系度笑puipui!
7號個日好hapiiii拉`^v^
今日呢`就仲好笑`旦又好hapiii : D
本身返教會冇咩野`d人講hapi birthday^v^
根住放左個陣= =!!!!!!
siukai天叫我出去`話有禮物*v*
根住一出到去`!!!!!!哈哈哈哈哈`!
有一個人系個禮物盒度`根住d人就開始唱生日歌`
超感動><!!又覺得好好笑`xd
我等大家估下果個人系邊個naaaa*v*!!
多謝曬你地牙`!^v^呢2日我都好開心`
雖然未到生日`旦都veryveryveryhapi*!
>3!!
俾d相大家睇下`

|