★8/1
今日呢;就考中文`
份卷有7頁`
都ok拉`唔會話太難`不過我覺得勉勉強強合格- -''
第1次做卷冇訓教`.0.!!
佢話得返10mins個陣我仲差1頁半`!_!
/口\好彩我都做得完`不過d字呢就.......
考完之後就返屋企`
換33333;
12:00出去`^v^
同kwai shou食野`
根住就1齊溫書:D
溫到5:00就搵mama;
6:30去左打邊爐`
勁飽`==
我食得最多野`xdd
spongebobbbbbb*