★15.1
今日放假假假假假假: )
10:30起左身luuuuu:D
同mama去左食sushiii^v^
食完就行左1陣;;;;
就去飲coffeeeeee 根住就去搵kwai shouuu><
食河粉仔:D
食完就又行左1陣`xdddd
已經冇左個筆袋拉`!!!!!/口\`
咁買咩好`??!!:(
買禮物俾人真系煩==
好難諗ga maaa;;
根住就去左飲珍珠奶茶b ^v^
好正`!! yoyoyo!!
根住就拎返d相♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
大話精!.