★28.1
今日呢`返學唔使做數拉`^v^
因為琴日做左`系咪好叻`?xdd
第1,2堂I H堂`
可以睇返`^v^!!
過期山埃`xddd笑死人`
黑手黨原來系咁ga^0^?
好正`xdd
小組討論`
發覺我愈黎愈對呢個課題有興趣
打黎打去` 
呢排要慳錢錢`
/口\所以拎左粒朱古力仔返學食`
好好味`^v^!
根住食lunchhhhh***
好快咁衝衝衝去食`
根住就去傾電電`
去到巴街`
竟然撞到-.-
成班怪物`xdd
8隻怪物`
返學等放學`
所以好快放學^v^yoyoyo!
返屋企`食野`^v^
  ilove薑餅仔`^v^
|