★2.2
今曰2月2號`:D
返學遲到``原因(secret)
上pe堂`*v*
又有開心舞玩` ^v^興奮;)
上IH堂`訓左1堂`
起立都唔知`=[
小息再訓過`^v^
根住lunch個陣`
同puipui食金都車仔面 ^v^yoyoyo!!
去到要等:'(
終於有位坐`
見到d人食到咁開心`忽然覺得好肚餓`xd
黎到個陣`
當然要落辣油` 
食到yummy yummy^v^
行返去`
食雪條`xdddd
根住上eng堂`
又訓著左`:'(!
唔緊要拉不過`^v^
根住上中文堂`
返到屋企`~~~
訓教`><
|