★12/2
今日去左探舅婆個孫孫`^v^!
好好好好好好得意`
講野把聲好高音`><!
聽日就年30晚拉`:D
大家有咩做呢`??
行花市`?^v^
好似有好多野都想買咁--
不過買左好多野拉`:'(!
唔可以再買!_!
好拉冇野講naaaa
新年快樂`xd :D :D :D :D :D :D :D :D