4/4
1年拉`!!!!!!><
ho似過得好快咁既`~~~~
loveeeeeeeeee:$
就黎返學拉```````
點算`--
教過d咩黎`?.?
好似好耐冇見過你地咁拉`~~~~~
琴日去左新城市廣場:)
有alice in wondeland既野睇`*v*
正`~~~~~~~~
loveu4ever