唉
今日同佢傾左
結果係
散
不過不所謂啦
當發左場好夢
而我知道
有個好好的男仔陪到佢嗎
係唔係先
我真係覺得我自己好徫大呀 哈 !.!
得嫁啦
我都唔知點解
心情一D都唔好
不過又好似冇咩野喎
可能我係冷血的關係啦
雖然冇左個女朋友
但係又多左個妹
都唔知係唔係一件好事
哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我真係冇野嫁啦
因為有好多好多好多呀好呀妹撐我呀嗎
哈哈