今日心情都係一般~有點唔happy咁啦~
今日有個朋友提番起我以前既時....舊時既回憶又番番哂黎~
個朋友今日竟然講番我以前中意左個女仔!!
勾番起好多回憶呀`
好耐以前..我中意左一個女仔~
佢一直就只係當我係好朋友~
唉~有一日..佢竟然同我講,佢搵到男朋友
我果時真係好撚唔開心lo....但係..我都唔放棄~
我唔會因為佢有男朋友~就停止左一切對佢既愛意'
我仲去愛惜佢..唔比佢受到傷害`
我知道我冇可能再可以做佢男朋友更去了解佢多d
我只可以暗中係別人既口中去打探佢既消息~
我只係希望佢可以開心,幸福...只要睇到佢咁..我就滿足了~
最後..當然,佢同佢當時既男朋友一齊~~
以我呢??我還是在意嗎??還是我根本放不下她??
和她快樂做朋友的日子...我這麼多年來..一直沒有忘記過~
雖然我已長大了~但..想起這段又快樂又難過的日子....淚...不禁流下來了
|