佷久佷久沒打日誌了`
因為這1個月又要加班又要趕稿~
更糟的是~我加班加到腸胃不適了-v-
進了醫院幾天= =(好慘)
其實進醫院那天....發生了一件佷特別的事,
事情發生在那天的下午..........
在趕稿途中,突然發覺自己的肚子咕嚕咕嚕的響~ = =
剛開始時在想:{應該係肚餓吧= =快快趕完稿..落街買個包食先-v-}
然而.....梗係趕完佢...落街買包食~
好了....吃完了`該沒事了吧.......?
但係肚子仍然在響......= =後來便越來越痛了~
跟住..仲風雲大變左一餐~(大家應該估到我去邊吧???= =)
但係最後...頂唔順了= =連行都行唔到...........
於是一位平時默不作聲,唔算係成日傾計既同事走埋黎`
第一時間係.............call白車==
在白車途中....陪伴我的是他= =(仍然默不作聲)-v-
在醫院打針時......陪伴我的仍是他.... =={像是啞了}
等到我睡在醫院的床時....身邊的還是他...........
因為兩隻手都插住針= =要人餵了....`
當我肚餓..想食野既時候....餵我的仍然是他..= =(好似成個過程完全冇講過一句野)
當我沉沉的睡著了.......他仍然在我身邊....•
到我聽日醒左...他仍然在我身邊= =(簡直係好好好好好人呀)
當然..打到呢到.....==唔只咁小...
因為時間既關係...係呢到完左佢先...`-.-
其實呢次日誌主要既唔係想講『患難見真情』
而係........
係你平時同你最熟...最好傾既人...唔係為你付出最多....
為你付出最多既係....`
一直係你身邊默默祈求,保守住你,陪伴住你既人~
|