我真的要在痛苦中打滾嗎??
痛苦`忘不了
frank3302
暱稱: 老伯伯
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-21
甜言是大麻、蜜語是砒...
2010-04-24
做野做到癲!
做野做到呆...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 599
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 9 日  星期三   微雨


患難見真情了~ 感動 分類: 未分類

佷久佷久沒打日誌了`

因為這1個月又要加班又要趕稿~

更糟的是~我加班加到腸胃不適了-v-

進了醫院幾天= =(好慘)

其實進醫院那天....發生了一件佷特別的事,

事情發生在那天的下午..........

在趕稿途中,突然發覺自己的肚子咕嚕咕嚕的響~ = =

剛開始時在想:{應該係肚餓吧= =快快趕完稿..落街買個包食先-v-}

然而.....梗係趕完佢...落街買包食~

好了....吃完了`該沒事了吧.......?

但係肚子仍然在響......= =後來便越來越痛了~

跟住..仲風雲大變左一餐~(大家應該估到我去邊吧???= =)

但係最後...頂唔順了= =連行都行唔到...........

於是一位平時默不作聲,唔算係成日傾計既同事走埋黎`

第一時間係.............call白車==

在白車途中....陪伴我的是他= =(仍然默不作聲)-v-

在醫院打針時......陪伴我的仍是他.... =={像是啞了}

等到我睡在醫院的床時....身邊的還是他...........

因為兩隻手都插住針= =要人餵了....`

當我肚餓..想食野既時候....餵我的仍然是他..= =(好似成個過程完全冇講過一句野)

當我沉沉的睡著了.......他仍然在我身邊....•

到我聽日醒左...他仍然在我身邊= =(簡直係好好好好好人呀)

當然..打到呢到.....==唔只咁小...

因為時間既關係...係呢到完左佢先...`-.-

其實呢次日誌主要既唔係想講『患難見真情』

而係........

係你平時同你最熟...最好傾既人...唔係為你付出最多....

為你付出最多既係....`

一直係你身邊默默祈求,保守住你,陪伴住你既人~

 






訪客留言 (返回 frank3302 的日誌)


gelogitech 於 2009-12-11 05:18 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



omandyo1126 於 2009-12-11 07:03 AM 發表:
留言;')
haaa 我也是一直在你身邊默默祈求,保守住你,的人喔xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



frank3302 於 2009-12-10 10:04 PM 發表:
......謝謝^^
難得有這樣的人和我一樣見解`
那你一直在你身邊一直保守你,支持你的又是誰呢???
你有否真的重視和緊張過他/她??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveyougirl 於 2009-12-10 07:58 PM 發表:
..恩,,說得對...
為你付出最多既係
一直係你身邊默默祈求,保守住你,陪伴住你既人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



frank3302 於 2009-12-10 07:42 PM 發表:
謝謝^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s2003m0028 於 2009-12-10 06:22 PM 發表:
那個人真係對你關懷備至~...-.-
可能平時佢也一直留意著你,哈
康復初期~身體會變得差很多...所以~好好調養啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelly15288 於 2009-12-10 01:15 PM 發表:
cM~ 要小心自己的身體啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]