某年某月某日某時某分..~
我係巴士上`邊同側邊既『貓哥』邊開部手提電腦~
同『貓哥』傾:[haha~咁快開電腦做咩,溝女呀!?]
答:[唔係....一早就冇溝啦,衣家多數都係同朋友傾計姐...唔好講到溝女咁難聽先得架=,=]
問;[哦..唔溝~哈...一定係搵舊女友...哈哈哈哈]
答;[車..你又知- -!?]
開完電腦,上一上msn~= =
見到『舊』女友on左= =
『貓哥』即刻笑左出黎.....
講;[add你個女友啦,知你痴情啦] ...-,-
結果就係邊同貓哥傾計...邊msn到番屋企 = =
.........(好無奈=.=)
哈~呢排唔知做咩好多公司同事好想知我舊女友邊位- -
所以了...就在這裡說過明白~別再煩我了...@v@(說說笑而已- -)
我舊女友-------->『傻之』
當然..我不會打她全名..= =免得失禮人家.....
『傻之』.....佢個明梗係唔會係*傻之啦
傻只係形容詞姐-v-
當然...外型等等方面...我唔多講= =~
比佢見到呢篇野我就人頭落地了= =
我對佢...只有一個形容詞~
『傻得可愛』。
哈哈哈哈~其實呢篇係多餘的日誌`
沒有什麼什麼教訓,
打出來..只是滿足一下朋友的好奇心了吧•
好了...我還是工作了`
近來佷忙了,新的一年到了~
還是祝大家----------
『新的一年快快樂樂,身體健康吧』
|