我真的要在痛苦中打滾嗎??
痛苦`忘不了
frank3302
暱稱: 老伯伯
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-21
甜言是大麻、蜜語是砒...
2010-04-24
做野做到癲!
做野做到呆...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 583
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 30 日  星期三   陰晴不定


舊女友之迷-v- 不屑 分類: 未分類

某年某月某日某時某分..~

我係巴士上`邊同側邊既『貓哥』邊開部手提電腦~

同『貓哥』傾:[haha~咁快開電腦做咩,溝女呀!?]

答:[唔係....一早就冇溝啦,衣家多數都係同朋友傾計姐...唔好講到溝女咁難聽先得架=,=]

問;[哦..唔溝~哈...一定係搵舊女友...哈哈哈哈]

答;[車..你又知- -!?]

開完電腦,上一上msn~= =

見到『舊』女友on左= =

『貓哥』即刻笑左出黎.....

講;[add你個女友啦,知你痴情啦] ...-,-

結果就係邊同貓哥傾計...邊msn到番屋企 = =

.........(好無奈=.=)

哈~呢排唔知做咩好多公司同事好想知我舊女友邊位- -

所以了...就在這裡說過明白~別再煩我了...@v@(說說笑而已- -)

我舊女友-------->『傻之』

當然..我不會打她全名..= =免得失禮人家.....

『傻之』.....佢個明梗係唔會係*傻之啦

傻只係形容詞姐-v-

當然...外型等等方面...我唔多講= =~

比佢見到呢篇野我就人頭落地了= =

我對佢...只有一個形容詞~

『傻得可愛』。

哈哈哈哈~其實呢篇係多餘的日誌`

沒有什麼什麼教訓,

打出來..只是滿足一下朋友的好奇心了吧•

好了...我還是工作了`

近來佷忙了,新的一年到了~

還是祝大家----------

『新的一年快快樂樂,身體健康吧』

 






訪客留言 (返回 frank3302 的日誌)


loveyougirl 於 2009-12-31 10:18 AM 發表:
大家甘話laR+V+`
人總是好奇的嘛@3@`
我也算是一個超級好奇寶寶;P!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =看得出..你是『超級』好奇的妹妹!
Posted at 2009-12-31 03:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ying135 於 2009-12-30 08:05 PM 發表:
新一年快樂>\\希望你感情果方面可以順利=]
給你一個加油的CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我這電車男..別說是識女朋友
連交朋友也難- -
Posted at 2009-12-31 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling3217 於 2009-12-30 05:14 PM 發表:
cm=]
新年快樂=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝喔^^
Posted at 2009-12-31 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gelogitech 於 2009-12-30 01:43 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝了`^^
Posted at 2009-12-31 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



omandyo1126 於 2009-12-30 12:55 PM 發表:
新年快樂;>
工作順利:)"
mandy上`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哇..^^多謝呀
Posted at 2009-12-31 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]