琴晚玩得幾開心丫~
一開始a_a"
詩琪約左我.去頌富等..
之後一齊搭車去ocean park
搭搭下車 詩琪話要打俾輝輝
問佢去唔去-0-
咁我心諗~
佢之前話唔去,,
而家打未必去既
點知..
打左俾輝輝
輝輝話想去a_a
幾神奇~~
如果唔係詩琪既固執
死都要打.都叫唔倒輝輝黎@@"
咁我地去到ocean park
好多人呀~!!!!!!!
要買飛-0-
不過多謝詩琪媽咪a_a
如果唔係
我張飛唔會平成$30~
十萬個感謝
去到玩啦a_a
一共有8間鬼屋
我地全程玩左6間
因為有2間都幾多人排隊-0-
但係唔緊要
我諗我地比其他人玩多左野
因為我地玩左幾個機動遊戲
唔洗排隊,就算排...5分鐘都唔洗@@"
正!!!!!!!!!!!!!!!!
到最後~
鬼域果間鬼屋夠哂嚇人
我最尾嚇到趺野-0-
都唔明點解~_~
明明知道d人係扮出黎
但每次去都會驚a_a"
神奇
如果再有機會..
真係要多d一齊出黎玩@@"
仲有仲有~~~~
詩琪媽咪會點睇我地呢-0-?
我淨係知佢幾鐘意輝輝
但係對我地仲有冇其他意見呢~~
真係一個---------------------------->瞇
|