今日英文補課 超好玩 上堂係到傾電話
成部手機拎出黎傾都唔鬧= =
2個鍾就咁過左 補完課 就同人出街食飯
2點番學校練波 勁好玩 呀Sir又唔黎
係到踢波 踢踢下落雨(果陣2點幾3點)
跟住有時打排球 有時又踢下波
超好玩 玩到成身濕唒= =
玩到5點幾走人 今日 超正!!!!!!!!!
19號 9點 天遂體育館 打辛亥 +油!!!!!!!!!
cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!