| «‹ June 2013 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2007 年 8 月 16 日 星期四  |
| THE 1ST TIME 終於P左K... |
分類: 未分類 |
今日係我第一次打ge blog...
今日同班fd去左踩roller...
係到練花式戈時...
練第一次...
叉d pk...
but 練第二次ge時候...
真係p左k....
搞到e家好痛....heLP~~
|
|