今日一起就覺得好熱、好唔舒服,不過,量左體温無大礙,好彩唔係豬流感啫!
之後,就去左睇醫生,原來只係喉嚨發炎同感冒,但係始終都要留係屋企、多D休息,先會好番。
Hope God bless me!
(P.S.又請左一日假)