哇咔咔
果然系我做得壞事多xd
講真d人5好再對號入座...好q on 9咯
你有仔5系大曬..我有無女關你叉事..
話過5想拍就系5想拍..拍拖甘幸苦=3=
5好以為全世界真系當你女神甘拜=]
真系想搞你ge..gor日系你屋企就搞左啦..洗5洗約你去開房啊..
你都低低地ge
有甘多仔圍住你系貪你肯搞炸..見2次ge人都上得..
cheap到甘我都幫你5到...5系我話9你..你自己系甘ge人就系甘ge人..5止我一個講嫁..你身邊ge某某都系甘講@@
仲有5該你真系5好再吵我..我認真5想拍..起碼呢排都5想..
你可以5信..但系我講ge系真ge..我認我無放低以前gor 個.就算人地有仔我都情願中意以前gor個都5會中意你=]. 吹?xd
夠姜ge你米入去找她咯..你吹到好大話好多人會幫你嫁嘛=]
算啦算啦..好耐無上qz5想同你吵=]
系甘先xd
|