日日起身冇野好做∼
又試嘔係屋企∼∼∼冇物心機做功課∼∼
今日都唔知打咩好∼邊到都冇去∼
算啦∼∼唔打啦∼∼
應誠左人∼po返尋日買個背狼張相先∼
xd影到隻狗仔隻眼反光添.....
大家覺得好唔好睇∼俾d意見呀^^
神早起左身睇書....ers呀~~
我發覺,原來好難~睇左第一板,已經有幾10個字係我唔識既~
唉~都唔知幾時先睇完一本~~
要睇6本,又要做report....都唔知點死俾佢.....
下午同裕,alvin出左mk~~
行左好耐呀~~好似有3~4個hr~~
買左條褲,送埋皮帶都係60蚊~~幾靚呀~~唔錯!!
不過.....仲買左個背'狼'~~Mastermind滴(不過係Mastermind Pro......(閱讀全文)
原本打算7點起身~不過都係攰到起唔到身...
之後...開左電腦都冇咩做~同人傾下msn..時間就係咁浪費左~
直到中午..唉!得一個人食飯,原本打算唔食架啦~~
點知餓得滯,頂唔順就落左街買野食~~
行過m記~原本諗住入去買既~
不過食到厭啦~所以轉食KFC~~
anyway,我都仲係咁鍾意飲m記的奶昔^^
睇廣告見到個黑蔗得檸好似好好食咁..
點知..酸到死..............
唉又試打風落雨啦~~
天氣真係好反常~......(閱讀全文)
今日又試一早起左身...
7:30跟左阿媽出門口...
返到尼都10點幾啦∼以為返到尼有得休息∼∼
點知都係做到隻狗咁...唉∼又做e樣又做果樣∼
大佬呀∼奴隸都冇做得咁辛苦啦...
中午就同阿媽落左去飲啖茶∼食個包∼∼
坐係到冇所事事,悶到喊...
then返尼用左陣電腦∼∼
收到alvin電話∼∼你返左尼我好開心∼
終於有個人可以陪下我^^
then就落左m記同alvin坐左陣∼......(閱讀全文)
尋晚冇啦啦上唔到qooza∼所以冇打到qooza∼∼
尋日..同威∼ken∼wing哥去左游水∼∼
其實,我都威係坐多過游∼∼
情願坐係d水到傾計∼都唔去游水∼∼∼
尋日真係攰死..最近都好似好攰咁..
開始有d力不從心啦><
今日,去左書展∼
自己一個人行><
算啦∼從來都係一個人,所以已經習慣左寂寞既感覺.......(閱讀全文)