freestyle520
暱稱:  小蝦*
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
 最後一次啦
 真的要!
2008-08-02
2008-08-01
2008-07-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 497
今日人氣: 0
累積人氣: 3373
2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


2008-07-30 分類: 未分類

 日日起身冇野好做∼

又試嘔係屋企∼∼∼冇物心機做功課∼∼

今日都唔知打咩好∼邊到都冇去∼

算啦∼∼唔打啦∼∼

應誠左人∼po返尋日買個背狼張相先∼

 

xd影到隻狗仔隻眼反光添.....

大家覺得好唔好睇∼俾d意見呀^^



2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


 又洗左唔少$.. 分類: 未分類

 神早起左身睇書....ers呀~~

我發覺,原來好難~睇左第一板,已經有幾10個字係我唔識既~

唉~都唔知幾時先睇完一本~~

要睇6本,又要做report....都唔知點死俾佢.....

下午同裕,alvin出左mk~~

行左好耐呀~~好似有3~4個hr~~

買左條褲,送埋皮帶都係60蚊~~幾靚呀~~唔錯!!

不過.....仲買左個背'狼'~~Mastermind滴(不過係Mastermind Pro......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 28 日  星期一   酷熱


 說出口?抑或留在心中? 分類: 未分類

 原本打算7點起身~不過都係攰到起唔到身...

之後...開左電腦都冇咩做~同人傾下msn..時間就係咁浪費左~

直到中午..唉!得一個人食飯,原本打算唔食架啦~~

點知餓得滯,頂唔順就落左街買野食~~

行過m記~原本諗住入去買既~

不過食到厭啦~所以轉食KFC~~

anyway,我都仲係咁鍾意飲m記的奶昔^^

睇廣告見到個黑蔗得檸好似好好食咁..

點知..酸到死..............

又試打風落雨啦~~

天氣真係好反常~......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


2008-07-27 分類: 未分類

 今日又試一早起左身...

7:30跟左阿媽出門口...

返到尼都10點幾啦∼以為返到尼有得休息∼∼

點知都係做到隻狗咁...唉∼又做e樣又做果樣∼

大佬呀∼奴隸都冇做得咁辛苦啦...

中午就同阿媽落左去飲啖茶∼食個包∼∼

坐係到冇所事事,悶到喊...

then返尼用左陣電腦∼∼

收到alvin電話∼∼你返左尼我好開心∼

終於有個人可以陪下我^^

then就落左m記同alvin坐左陣∼......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 26 日  星期六   酷熱


2008-07-26 分類: 未分類

 尋晚冇啦啦上唔到qooza∼所以冇打到qooza∼∼

尋日..同威∼ken∼wing哥去左游水∼∼

其實,我都威係坐多過游∼∼

情願坐係d水到傾計∼都唔去游水∼∼∼

尋日真係攰死..最近都好似好攰咁..

開始有d力不從心啦><

 

 

今日,去左書展∼

自己一個人行><

算啦∼從來都係一個人,所以已經習慣左寂寞既感覺.......

(閱讀全文)