| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 23 日 星期三  |
luis升左做風紀組長呀~!!  |
分類: 未分類 |
luis升左做風紀組長呀~!!
我要恭喜下佢,以後就算哂你na luis.
而我就比人炒左,冇得做組長.不過都好ge,
比人炒,係因為升左做級長,hehe,做到啦^^
不過多左好多野做.但係我會努力嫁,大家cm哥陣,
講句加油,有冇得做,有冇得諗.
多謝~!!
|
網主回覆
係呀 你唔恨得嫁啦 Posted at 2009-09-25 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你地要聽話呢 Posted at 2009-09-25 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好咁講 大家比面姐 Posted at 2009-09-24 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KIx_x 於 2009-09-23 09:40 PM 發表:
加油. =] 哈.
|
|
|
NO1 CM for u 點解你真係一年比一年造級ga- -
|
|
|
加油丫你~ 級長都好好架na~ 你咁多野做會唔會約唔到你出黎架t^t (天音:唔知醜!) ha2
|
網主回覆
唔會 盡量出席 Posted at 2009-09-23 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|